Personvern

Denne personvernerklæringen inneholder informasjon om hvilke opplysninger vi samler inn fra brukerne av nettsiden vår, og hva vi benytter dem til.

Kilde: Google Analytics

Kilde: miljoskole.loop.no/wordpress

Kilde: miljoskole.loop.no/wordpress

Kilde: Vimeo (.vimeo.com)

Loop Miljøskole bruker også funksjoner i Facebook for å kunne annonsere på Facebook mot tidligere besøkende på våre sider. Dette kan være i form av en annonse, post eller lignende på Facebook.

Hvis du ikke vil at Facebook skal bruke informasjon basert på aktiviteten din på nettsteder eller i apper utenfor Facebook, med formål å vise deg annonser, kan du velge bort dette i annonseinnstillingene på Facebook. Hvis du ser en av våre annonser på Facebook kan du trykke på *** og så velger du skjul annonser.